Tag Archive: 18SX


A man escapes from a prison where he’s been locked up for 15 years.
He breaks into a house to look for money and guns. Inside, he finds a
young couple in bed. He orders the guy out of bed and ties him to a
chair.

While tying the homeowner’s wife to the bed, the convict gets on
top of her, kisses her neck, then gets up and goes into the bathroom.

While he’s in there, the husband whispers over to his wife:
“Listen, this guy is an escaped convict. Look at his clothes! He’s
probably spent a lot of time in jail and hasn’t seen a woman in years. I saw
how he kissed your neck If he wants sex, don’t resist, don’t complain…
do whatever he tells you.

Satisfy him no matter how much he nauseates you. This guy is
obviously very dangerous. If he gets angry, he’ll kill us both. Be
strong, honey. I love you!”

His wife responds: “He wasn’t kissing my neck. He was whispering in
my ear. He told me that he’s gay, thinks you’re cute, and asked if we
had any Vaseline. I told him it was in the bathroom. Be strong honey.
I love you, too!”

Advertisements

NYAWA ATAU NYAMAN?

Di sebuah desa di Bandung, Indonesia tinggal sorang janda kaya yg tak menpunyai anak. Penampailannya memang menggairahkan setiap lelaki yg melihatnya.

Di desa itu juga tinggal seorang pemuda yg kejayanya perompak dan satu hari timbul niat merompak rumah si
janda kaya tersebut.

Satu malam si perompak berjaya masuk ke dalam rumah si janda melalui bumbung yg terletak betul-betul di atas bilik tidur si janda. Kebetulan si janda sedang tidur berbogel.

Timbul niat lain dalam hati perompak itu. Kemudian dengan perlahan dia menyelinap ke tempat tidur si janda. Si janda terkejut kerana terasa ada benda sedang menjalar di tubuhnya. Si janda cuba menjerit tetapi si
perompak itu terus mencabut parangnya dan mengancam si janda!!

“JANGAN MENJERIT KALO MAU SELAMAT, NAH SEKARANG PILIH NYAWA ATAU NYAMAN” ancam si perompak dalam bahasa Indonesia.

Setelah digertak si janda ketakutan dan dengan nada lemas menjawab “NYAMAN aja mas”

Setelah selesai.. si perompak terfikir endak pulang kerana merasa puas. Niat untuk merompak sudah dilupakan. Tapi ketika memakai pakaian parangnya tertinggal dan si janda terus mengambil dan mengacunya kepada si perompak.

“MAU KE MANA KAMU, SIH” tanya si janda.

“PULANG” jawab si perompak ketakutan dan cemas. Si janda membentak, “Mau PULANG ATAU ULANG”

Kawan cuba pilih mana mau?????

Sekian cerita nyawa atau nyaman, he…he…heh!

Ceritanya begini, suatu hari di Kampung Pandan, Kuala Lumpur, ada seorang ibu yang gusar kerana anak sulung lelakinya tak kawin-kawin lagi, so satu hari, si ibu pun bawalah calon-calon yang dirasakan sesuai untuk menjadi bakal menantunya, dia pun menjemput kesemuanya kedalam rumahnya. Lalu memanggil anak sulong lelakinya untuk memilih yang mana-mana dia berkenan.

CALON PERTAMA:
Ciri-ciri : Kulit cerah, rambut ikal mayang, pipi gebu, BUKIT besar! BUMPER menggiurkan ala JLo.
Pekerjaan : Operator telefon merangkap receptionist.

Si anak lelaki menolak calon pertama. Si ibu bertanya mengapa dia menolak, lalu si anaknya pun berkata;
“Ala Mak…nih tak syiioookkkk….dia nih selalu cakap SILA TUNGGU SEBENTAR,TUNGGU SEBENTAR.”

CALON KEDUA:
Ciri-ciri : Kulit sawa matang, mata bulat dan besar, badan 100% bergetah, BUKITnya Just nice, BUMPERnya boleh tahan.
Pekerjaan : Setiausaha.

Lalu si anak lelaki berkata;
“Nih lagi tak syyiiiooookkkk…asyik-asyik HARAP BERSABAR…BERSABAR.”
Si ibu pun gelisah kerana kebanyakkan calon yang ditunjukkan tidak memenuhi kriteria anak lelakinya. Lalu dia pun menjemput calon terakhir…

CALON TERAKHIR:
Ciri-ciri : Kulit gelap-gelita, mata sepet sikit, badan 99.99999% bergetah, BUKITnya kurang memuaskan, BUMPERnya flat.
Pekerjaan : Guru.

Tanpa segan silu dan memikir panjang lalu si anak lelaki ini terus bersetuju untuk memilih calon ini. Lalu si ibu pun pening kepala lalu bertanya kepada anak lelakinya mengapa dipilih calon ini?
Lalu anaknya pun memberitahu;
“Hah! mak nih la syyiookkk sikit… kalau cikgu best sikit. Pasal dia selalu cakap ULANG SEKALI LAGI, BUAT BANYAK-BANYAK, SALAH NIH, BUAT MACAM NIH 10 KALI LAGI, TERUSKAN.. HAH.. TERUSKAN DAH BETUL TUH…”


Tiba-tiba adik lelaki tersebut yang berumur 10 tahun menyampuk.
“Bang!!! Konduktor bas mini lagi bagus bang! Diorang selalu cakap ”NAIK CEPAT, NAIK CEPAT… MASUK, MASUK… MASUK LAGI, DALAM LAGI… DALAM LAGILAAAAHHHHHHHHHHHHHH, MASUK BELAKANG… BELAKANG LAGI, LAGI BELAKANG SANA… BELAKANG BANYAK KOSONG!”

Air zat wanita, air mani dan hormon – perlu tahu!

Dari sudut lain pula mengatakan lelaki memang akan mudah buncit selepas berumah tangga atas faktor hubungan seks.

Air zat isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa proses hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekali gus akan mudah membuatkan mereka buncit.

Semua lelaki tidak dapat lari dari permasalahan ini. Faktor ini juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang. Namun jika aktiviti seks tidak dilakukan dalam waktu tempoh yang lama buat seseorang lelaki yang pernah berkahwin, perut mereka akan kembali kendur manakala zakar pula akan mula mengecut malah kulit zakar akan mengering.

Ini banyak berlaku kepada lelaki yang telah bercerai, mereka yang telah lama menduda ataupun mereka yang sudah lama tidak melakukan hubungan seks bersama pasangan.

Berlainan dengan wanita. Wanita yang sudah berkahwin dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan punya mood yang lebih baik. Kulit isteri yang lebih lembut dikatakan berlaku hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan khasiat yang terhasil dari pundi couper lelaki. Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri, bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat ianya juga akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap kedalam tubuh isteri.

Oleh itu wanita yang telah berumah tangga dan kerap menerima pancutan sperma suami cenderung mempunyai kulit yang lebih gebu dan lembab.

Dalam Islam juga tempoh edah itu diberi kerana air mani bekas suami masih berada dalam tubuh isteri untuk diserap dalam tempoh beberapa minggu selepas hubungan kelamin yang terakhir sebelum penceraian berlaku. Ini untuk memastikan tidak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus berkahwin lain dan terus melakukan hubungan seks dengan lelaki lain sebaik sahaja bercerai.

Ada juga berpendapat bahawa kebaikan air mani itu juga dapat dilihat pada rambut isteri yang semakin hitam dan berkilat. Campuran sperma suami di dalam tubuh isteri juga akan menghasilkan berjuta-juta hormon yang akan membuat wanita lebih ceria dan gembira.

Berbanding wanita bujang atau yang menjanda, mereka dikatakan lebih mudah marah, kurang mood dan selalu tertekan.

Amir tampak kebingungan, sambil memecut laju BM7 series nya dia pun tiba diperkarangan rumahnya. Rumahtangganya sedang bergolak.

Isterinya mahu meninggalkannya melupakan mahligai indah yg mereka bina sekian lamanya.

Amir : Safirah…ko nak ke mana ni? Jgn ko nak derhaka dgn suami, tempik si Amir.

Safirah : Saya nak meninggalkan abg! Tak tahan saya dgn perangai abg yg terlalu materialistik! !

Amir : Abih Beg-Beg tu…Yg ko pakai tu…Crocodile, Samsonite tu semua aku beli hasil titik peluh aku tau….!!

Safirah : Tapi…..

Amir : Tak da tapi-tapi… .Kau nak tinggalkan aku… jgn bawak beg beg kepunyaan aku ini.. Pegilah ko selai spinggang!!

Safirah : Abg ni Kejam….Tak mengenang budi..

Amir mencelah…

Amir : Oh tak mengenang budi…!!! Hoi Safirah , cuba ko ingat balik masa ko eksiden dulu….ni hah darah yg mengalir kat dalam tubuh aku ni hah yg jadik penyelamat dikala nyawa kau tenat…Skarang kau nak tuduh aku tak mengenang budi!!

Safirah : Abih nak saya bayar balik hutang darah abg lah ni…??

Amir : Kalau itu hakikatnya!! ……. Kau tak payah nak tunjuk keras… ko tak da apa… harta, bende… nak bayar balik semua yg aku berikan pada kau selama ini…

Air mata Safirah mengalir laju… membasahi pipinye yg berjerawat itu!! Safirah tak berfikir panjang setelah didera secara batiniah. Dia pun mula membuka segala pakaian yg sedang dipakainya.. .

Safirah : Baik !!!!! Saya akan Keluar dari rumah ni tanpa seurat benang….

(Sambil membuka Baju Kurungnya).. Nah (sambil mencampak ke arah Amir) ambik balik Baju Kurung Den Wahab yg awak belikan Raya dulu!!!!

Amir tersentak !!! Safirah cuma tinggal bercoli dan sluar dalam saja……

Jiran tetangga mula mengambil perhatian..

Safirah :Nah!! (sambil Mengambil sesuatu dari dalam Seluar dalamnya)

Ambik Ni !!!!!!!
Si Safirah mencampakkan tuala wanitanya yg dipenuhi darah itu!! kpd Amir..

Amir : Eii..iiii..Apa ni …Peng…
Belum sempat amir menghabiskan ayatnya….

Safirah : TU!!! BAYAR BALIK HUTANG DARAH AWAK, SAYA BAYAR SECARA INSTALLMENT. …..!!

Ada kisah seorang anak yang diberi peluang untuk belajar di Amerika untuk dapatkan degree, tapi selepas 15 tahun, tak pernah lulus, akhirnya bapak dia dah tak sanggup lagi tanggung beban wang untuk anaknya itu, terpaksalah dia bawak balik ke Malaysia.

Sepanjang perjalanan dari airport ke rumah, bapaknya diam aje (marah la tu).

Si anak dah rasa tak best, so dia pun cari la idea untuk berbual & tunjuk pada bapak dia yang dia kat Amerika ada gain something la dgn pekembangan teknologi. So dia cakap dgn bapak dia:

Anak: Bapak tau tak, kat Amerika sekarang teknologi dah maju giler. Sekarang nak buat sosej tak payah nak sembelih lembu, buang kulit, masuk je lembu dalam machine, dah jadi sosej….

Bapak: Itu teknologi dah lapuk. Kat Malaysia lagi advance. Aku 34 tahun dulu, masukkan sosej aje dah keluar lembu sekor… menyusahkan plak tu…

Tersebut kisah sorang janda yang dah 2 kali bersuami. bercerai dengan suami yang pertama sebab suaminya tu yang suka memukul dan mendera. sementara suami ke-2 pulak walau pada mulanya bahagia tapi akhirnya suami tu menceraikan dia dan kahwin dengan pompuan lain. jadi selepas beberapa tahun, janda ni yang masih cantik mengambil keputusan untuk berkahwin buat kali yang ketiga. dia lantas mengiklankan diri untuk mencari jodoh ketiganya. si janda tu meletakkan 3 syarat:

1. lelaki tu mesti berjanji tak akan memukul atau mendera
2. lelaki tu tak akan lari meninggalkan dia
3. hebat di ranjang

so, selang beberapa hari, dtg sorang mengetuk pintu dengan kuat. lalu si janda tu pun bukak pintu.
alangkah terkejutnya dia bila yang datang tu tak berkaki dan bertangan.

“saya datang untuk cuba nasib jadi suami awak” kata si lelaki kudung tu.

Lalu si janda tu meminta si lelaki tu untuk menjelaskan kalau dia dapat memenuhi 3 syarat seperti dalam iklan.

Lalu laki tu berhujah: “syarat yg pertama, dah tentu saya dapat penuhi disebabkan saya tidak ada tangan untuk memukul awak”

“Syarat yang kedua, mana mungkin saya akan tinggalkan awak disebabkan saya tidak ada kaki untuk berlari”

“Jadi syarat yang ketiga tu bagaimana nak buktikan ” celah si janda tu.

“Eeerrrrr, cuba awak fikir. tadi saya ketuk pintu dengan apa” ujar lelaki kudung tu dengan bangga.

Fikir2 lah sendiri ekkkk!!!!!!!!!!!!!!!!

Di sebuah sekolah rendah Kg Melaka seorang guru sedang mengajar mata pelajaran matematik. Tiap kali dia mengajar, dia tengok salah seorang anak murid dia asyik meludah dekat tapak tangan kemudian gosok dekat kepala.

Hari-hari guru ni perhatikan tabiat anak muridnya itu, satu hari dia tanya.

Guru: Atan! datang depan sini.

Atan: saya datang cikgu.

Guru: tiap kali saya mengajar, saya lihat awak ludah tapak tangan kemudian sapu dekat kepala awak, mengapa awak buat macam tu?

Atan: saya tak faham matematik cikgu !! saya buat macam ni supaya apa yang cikgu ajar senang masuk dalam otak saya.

Guru: siapa yang ajar Atan macam tu?

Atan: emak saya, cikgu.

Guru: apa yang emak cakap?

Atan: cikgu, bila malam saya tidor dengan ayah dan emak saya, lampu semua tutup, saya dengar emak saya cakap dengan Ayah saya……

“KALAU SUSAH-SUSAH NAK MASUK, SAPU AJER AIR LUDAH TANG KEPALA TU…BARULAH SENANG MASUK!!!”

Guru: ????????????

hihiii

‘ Nama yang terdapat di dalam cerita ini adalah samaran semata-mata dan tiada kaitan dengan siapa-siapa yang masih hidup maupun yang telah tiada ‘

Maria, Janda Yang Dahaga…

Di sini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda yang baru sahaja kematian suami.

Maria seorang janda kaya yang baru sahaja kematian suaminya akibat kemalangan jalanraya. Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang cantik. Sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik oleh pemuda-pemuda kampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya.

Namun begitu, Maria tidak pernah melayan karenah pemuda-pemuda kampung tersebut, kerana hatinya masih lagi merindui arwah suaminya. Walaupun hatinya berasa sepi ketika waktu ini. Lebih-lebih lagi di waktu malam… Rasa! Sepi hatinya tiada siapa yang tahu…Pada satu malam, kira-kira pukul 2 pagi.. beliau terbangun dari katilnya… badannya terasa panas…. tekaknya terasa haus….beliau terasa begitu dahaga sekali. Beliau bangun dan keluar dari bilik menuju ke dapur, sampai saja di dapur, beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk, beliau tuang ke dalam cawan dan meminumnya. Setelah meminum air tersebut.. beliau kembali ke dalam bilik dan tidur semula….

Sekian… Terima Kasih. Itulah kisah seorang janda yang dahaga…..

HAHAHAAHA!!!

Concentrate jua membaca a2… ahahaha =P

Kisah 4 Pengantin Baru

Mak Minah dan Pak Mat ada 4 org anak perempuan yang sangat disayangi iaitu Siti, Seri, Murni dan Suri. Satu hari mereka berpakat utk kawinkan anak2 ni serentak.

Selepas selamat diijabkabulkan, ke-empat2 anak tu pun bercadang untuk pegi honeymoon. Siti pegi honeymoon ke Pulau Langkawi, Seri ke Pulau Tioman, Murni ke Pulau Kapas dan Suri ke Pulau Pangkor. Sebelum pegi Mak Minah dan Pak Mat berpesan, ‘nanti jgn lupa hantar berita pada mak dan ayah. Ceritakan macam mana honeymoon korang. Tak payah tulis panjang2, pakai kod iklan aja dah cukup. Ringkas, padat dan cepat,’ panjang lebar Mak Minah memberi arahan pada anak2nya.

Seminggu lepas tu depa terimalah surat dari Siti yang bertulis ‘Standard Chartered’. Tercari2lah kedua suami isteri ni iklan Standard Chartered dan bila jumpa tersenyum le kedua2nya membaca iklan yang bertulis ‘Besar, teguh dan peramah’. Bahagialah Si Siti rupanya..

Esoknya terima pula surat Seri yang bertulis ‘Nescafe’. Carilah iklan Nescafe dan tersenyum lagi keduanya membaca iklan yang bertulis ‘Nikmatnya hingga ke titisan yang terakhir’. Bahagialah Si Seri rupanya…

Selang beberapa hari kemudian, tiba pula surat Murni bertulis KFC’. Carilah iklan KFC dan tersenyum keduanya membaca iklan yang bertulis ‘Hingga Menjilat Jari’… Bahagialah Si Murni rupanya….

Seminggu berlalu, tiada surat dari Suri, Mak Minah dan Pak Mat dah risau. Dua Minggu… tak ada jugak.. masuk minggu ke tiga baru sampai surat dari Suri dengan isi kandungannya ‘AIR ASIA ‘. Bergegas le Mak Minah cari iklan penerbangan tu sbb tak sabar nak tau apa yg jadi kat anak bongsunya. Bila dibaca. Mak Minah dan Pak Mat terkulat2 tak tau nak senyum atau menangis.. Apa motto iklan itu…??

7 KALI SEMINGGU.. 3 JAM SEKALI.. TANPA HENTI