Td pagi merupakan harijadiku yg ke 32, byk jua sms ku terima smpi ke petang ah… tq semua. Walaupun nada celebration, aku tetap bersyukur kerana masih bernafas g di dunia ani… Alhamdulillah… Yg sedih sikit tu, my dad, langsung nda ingat my bday😦 hmmm… apa daa…

Aku ke icc je ptg td, kan meliat expo Consumer Fair, wt Babu n ziyah, awal atu kan bawa bu amas, tp ia nda belaku katanya… takpe. Batah jua mencari parking td, mana nda, luan gagah jua aku ah kan parking di atas, nasib ada parking, atupun udah 5 – 6 kali meround. Mcm sunyi jua sikit, tp sudah masuk ke dalam, punya tah ramai org, tp ntah ah, nda ku terasa meriah, nda tau napa.

Aku sempat beli coklat delfi je, yummy, murah g tu… nak lagi n lagi hehe…

Sempat jua mengundi utk Anugerah RTB ah, ada lucky dip tarus, yeay, dpt jua ku shopping bag, kira hadiah bday ku ni hehe…

Nda kami batah di sana le, takut jua hujan labat g, sal td pg udah ribut, sebelum balik sempat jua kami meliat pameran lukisan di sana ah. Org ramai pun bleh mencuba.

Around 4.30 kami balik… stuck jua le, sal byk yg kan turun, byk jua yg kan naik, masing2 nda mau ngalah. Aku pun join hehehe… sebelum balik ke rumah kami singgah ke Soon Lee g, iatah ada kereta ani, di belakang kami, laju ani wah, bini2 g tu, aku pun terpaksa me’race’ keta pasal ia di belakangku. Sekalinya ikut jua ie membelok ke SL ah, mula2 tu, ada parking ampir tmpt masuk, so aku reverse le sikit sal kan ngambil parking atu, ia nda mau beundur… sasak ku jua tu, paksa tah jauh sikit parking kami, dpn Pizza Hut, udah kami melintas, tau2 ia masuk ke ketanya udah, rupanya kan ke ATM saja. Fikir kenapa ia belaju atu td, mana nda ku mental!!! Ish, ish, ku jaling ih, terasa plang ia… luan kan belaju, padahal kan ngambil usin jua ganya, dpt jua kali ia pelahan. Ntah le…

Ok geng, sebelum ku tmbh mental g, baik tah ku out lu hehe…

So, these are some of the pix. Malas ku naruh arah photo Album…